סגירת זכוכית מתקדמת עבור חדר שמש

מעוניינים לסגור חדר שמש בבית פרטי, בדירה או במשרד? אם כן, הגעתם למקום הנכון. חברת Magic window מציעה פתרונות זכוכית מתקדמים במחירים אטרקטיביים עבור חדרי שמש מכל סוג וגודל. אנו מייבאים ומשווקים מוצרים מובילים בשוק העולמי כגון חלונות מתקפלים פנוראמיים מזכוכית, חלון גיליוטינה מעקה חשמלי, וילון זיפ חשמלי, וילון מכאני מתקפל ללא מנוע ועוד. אנו מזמינים אתכם להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו המחזיק בניסיון רב, על מנת לשמוע על מוצרינו השונים, יתרונותיהם והתאמתכם לצרכיכם.

כמה מילים על חדרי שמש?

  • כאשר מדברים על בנית חדר שמש מתכוונים לרוב לסגירה של מרפסת או חלל אחר המהווה מצד אחד חלק מהמבנה ומצד שני פונה החוצה וחשוף לתנאי מזג האוויר. הסגירה נעשית באמצעות חלונות זכוכית בטכניקות ובטכנולוגיות שונות, וכך מתקבל למעשה מתחם סגור ומוגן מהאקלים השורר בחוץ. על כן, הקמת חדר שמש מעניקה מספר יתרונות מהותיים לבעלים:
  • מתחם מוגן – קודם כל חדר שמש יוצר מתחם מוגן מגשמים, רוחות וחום ובהחלט ניתן למזג אותו כמו חדר רגיל בימות הקיץ והחורף. לכן אתם מרוויחים למעשה עוד חדר בבית שבו ניתן להשתמש לכל מטרה שהיא, בתנאים נוחים ורגילים של טמפרטורות.
  • מתחם מרהיב – יחד עם זאת חדרי שמש אינם כמו עוד חדר בבית, במשרד או חלל במסעדה. כאן מדובר במרחב הצופה כלפי חוץ דרך הזגוגיות השקופות ונוצר חיבור ישיר ומותאם בין פנים החלל ובין הנוף שבחוץ, בין אם מדובר בנוף טבעי, אורבאני, כפרי או אחר. במילים אחרות, אתם יושבים בחמימות/בקרירות הבית או המשרד וצופים אל הנוף הנשקף מבעד לזגוגית בשיא הסטייל והנוחות. כמו כן, אור השמש חודר פנימה דרך הזגוגיות ומעניק תאורה טבעית ונעימה לחלל.
  • משרדים – לא פעם במשרדים בוחרים לבנות חדר שמש מפני שהוא מוסיף עוד מרחב ייחודי ויוצא דופן, המושך את העין מבחינה ויזואלית ויוצר רושם טוב במבקרים ובעובדים כאחד. אכן, העובדים נוטים להיכנס אל חדר השמש על מנת לנוח מעט מהסביבה המשרדית השגרתית, במקום בו אפשר לנוח ולהירגע, לדבר בניחותא ולהתבונן בנעשה בחוץ.
  • מסעדות ובתי קפה – בחלק גדול מבתי הקפה ישנם מרחבים חיצוניים שאינם יכולים להיות שמישים בכל עונות השנה עקב תנאי מזג האוויר. אמנם, את המרחבים האלו ניתן לסגור בסגירות פשוטות וזולות במיוחד, למשל בעזרת תפירת שמשונית, אולם הדבר אינו מתאים למקומות שרוצים לשמור על רמה גבוהה של שירות וסטייל. עבורם הפתרון האידיאלי הוא בנית חדר שמש שלמעשה סוגר את המרחב החיצוני ומאפשר להשתמש בו לכל אורך השנה. כך למשל, בימות החורף הגשומים והקרים הופך חדר השמש למקום האטרקטיבי ביותר במסעדה או בבית הקפה, מכיוון שניתן להתבונן דרכו על הטיפות הזולגות, האנשים ברחוב, המכוניות, הבניינים או הנוף הפתוח – וכל זאת בחמימות בית הקפה עם המאכלים והמשקאות האהובים. אותו הדבר נכון גם לגבי הקיץ, כאשר יושבים בחדר השמש הממוזג והקריר מבלי להתבשל בחום הים תיכוני שלנו. בצורה זו מגדילים עסקים אלו את כמות הלקוחות שביכולתם לארח לאורך השנה, משפרים את תדמיתם ומשדרגים את המקום באופן אופנתי ומרשים, וכמובן גם מגדילים את המכירות
  • נופים יפים – הקמת חדר שמש יכולה לשמש כאמור במקומות רבים ולמטרות שונות. ואולם, אם הבית, הדירה, המשרד או העסק שוכנים במקום הצופה אל נוף נאה, חדרי שמש הם בוודאי הבחירה האולטימטיבית. האווירה של הנוף הפרוש מול העיניים, החיבור אל הטבע והמרחבים הפתוחים מוסיפים לבית תחושות שגם האדריכל הגדול ביותר אינו יכול לתת.
  • מגוון פתרונות ייחודיים – אם אתם חושבים שחדרי שמש עשויים כולם מאותו השטאנץ עם אותם חלונות ופתרונות, כדאי שתחשבו שוב. כיום ניתן לבנות אל החדרים האלו עם פתרונות מתקדמים, ייחודיים, ארגונומיים ומותאמים במיוחד לצרכי הלקוח. חלק מהפתרונות האלו יוצגו מייד.

פתרונות ייחודיים לחדרי שמש

חברת Magic window היא הנציגה הבלעדית בארץ של מספר חברות בינלאומיות מובילות בתחומי וילונות זכוכית מתקדמים, אשר מתאימים בין היתר למרפסות שמש. לאורך שלושה עשורים של פעילות רכשנו ניסיון רב וסיפקנו מענה איכותי ומקיף לצרכיהם של אלפי לקוחות. ברשות הצוות ידע טכני נרחב המושתת על ניסיון בשטח, קורסים והדרכות במפעלי היצרנים, וכל זאת עומד לרשות לקוחות המעוניינים בפתרונות מעולים עבור חדרי שמש. לפניכם סקירה של כמה מוצרים מובילים:

חלונות מתקפלים פנורמים נאספים

מוצר זה הנקרא גם וילון זכוכית או חלון נאסף. הוא עשוי מזכוכית מחוסמת ומשמש לסגירת חללים שונים כמו פרגולות ומרפסות, וכמו כן מציע פטנט בלעדי: אפשרות להצללה נגד שמש. בראש ובראשונה מדובר במוצר בטיחותי עבור מי שמקים חדר שמש בבית עם ילדים, כאשר כל אחת כנפי הזכוכית המחוסמת מחוזקת עם 4 גלגלים בעלי לגרים סגורים. הזכוכית המחוסמת יכולה להיות בעובי 8, 9 או 10 מ"מ בהתאם לצורך והיא גם מגיעה בגוונים שונים, כאשר החלון עצמו עשוי מאלומיניום צבוע בתנור. מעל האלומיניום יש ציפוי אוקולין אשר ביחד עם אטם פי.וי.סי שקוף מביא לאטימות כמעט מוחלטת של החדר. ניתן להבין, אם כן, שהחלון הזה מתאים לכל תנאי מזג האוויר, כולל תנאים קשים, ואף אפשר להזמין אותו עם זכוכית בידודית.

מעבר לכך, את החלון ניתן לקפל ולפתוח אותו בקלות רבה, וגם אפשר לשלב איתו וילון גלילה איכותי שנחבא בתוך האלומיניום – עוד פטנט בלעדי של המוצר. ואם לא די בכך, את החלון הנאסף אפשר לקבל בגוונים שונים של זכוכית ואלומיניום, כולל אלומיניום דמוי עץ למי שמעוניין במראה יותר כפרי וטבעי, ופחות אורבאני.

כאמור, החלון מתאים במיוחד לפרגולות ולמרפסות שרוצים להפוך אותן לחדרי שמש, בין אם מדובר בבית קרקע, בניין מגורים גבוה, בית קפה, מסעדה, פרגולת עץ קיימת וכיוצא בזאת. בנית חדר שמש עם מוצר זה, בהתאם לבחירות הלקוח, יכולה ליצור חדר שמש בעל בידוד מעולה מחום וקור ורמת בטיחות מצוינת עבור השוהים – לרבות ילדים. כמו כן, מכיוון שאת הוילון ניתן לפתוח ולסגור בקלות ישנה שליטה מלאה על כמות האוויר שחודרת מבחוץ, למשל פתיחה מלאה בעונות המעבר, הכנסת אוויר קריר בערב קיצי במקום לפתוח את המזגן, סגירה חלקית, אטימה מלאה בגשם וכדומה. כך מתקבלת מרפסת שמש פתוחה וסגורה בהתאם לצורך ולרצון, במראה מרהיב עדכני, המשדרגת מאוד את איכות החיים של בעלי הדירה, העובדים במשרד או לקוחות השוהים בבית הקפה או המסעדה.

פתרונות זכוכית נוספים לחדרי שמש

מלבד חלונות מתקפלים פנורמים נאספים, ישנם עוד פתרונות מצוינים עבור חדרי שמש. כך לדוגמא, ניתן לבחור בחלון גיליוטינה מעקה חשמלי, שנחשב לטרנד לוהט בימינו בעולם החלון. מדובר בחלון שנפתח ונסגר למעלה או למטה עם מנוע חשמלי שמתופעל על ידי שלט. גם חלון זה מגיע עם זכוכית מחוסמת בעובי של 8, 9 או 10 מ"מ בהתאם לצורך והוא עשוי מאלומיניום צבוע בתנור. חלון מרהיב וחדשני זה מציע אטימות מלאה וגם אותו אפשר להזמין עם זכוכית בידודית. הוא מעניק פתרון מעולה בכל תנאי מזג האוויר, ובעיקר מומלץ עבור דירות פנטהאוז, דירות גן, בתי קפה ומסעדות.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים

    Call Now Button