פרגולות אלומיניום דמוי עץ

שיטת הצללה חדשה שניתן לשמוע עליה בשנים האחרונות היא על ידי פרגולות אלומיניום דמוי עץ. העולם התקדם מאוד עם השנים ובין כל החידושים שהוא מביא עימו ניתן למצוא פרגולה מיוחדת מאוד. מדובר במוצר חדשני וייחודי המשווה מראה של פרגולה עשויה עץ אך יש לו את כל היתרונות המיוחדים של פרגולת אלומיניום. פרגולה זאת ועוד מגוון רחב של פרגולות ופתרונות הצללה ניתן למצוא ב-Magic window .

ההבדל בין פרגולות אלומיניום דמוי עץ לפרגולות אחרות

פרגולות מספקות לנו פתרון הצללה ראוי בהחלט במהלך חודשי הקיץ החמים. מראה העץ מוסיף רבות לנראות של הבית ומוסיף לאווירה ולנוף הכללי. אין ספק כי הפתרון הזה שימש אותנו במהלך שנים רבות ותרם את חלקו אך ככל שהעולם מתקדם גם הפתרונות שהוא מציע מתקדמות וכיום ניתן למצוא פרגולה העשויה אלומיניום אך מדמה מראה של עץ. פרגולה זאת שונה במספר דרכים עיקריות מפרגולות אחרות:

  • תחזוקה – אלומיניום הינו חומר שכמעט ואינו דורש תחזוקה. הוא אינו מתבלה או ניזוק בעקבות פגעי הטבע, זאת בניגוד לפרגולות עץ אשר גם הגשם וגם השמש הקופחת פוגעים בהם ויוצרים בלאי טבעי ולכן התחזוקה שלהם לפעמים דורשת המון אנרגיה.
  • מזיקים – בניגוד לפרגולות עץ אשר מושכות אליהן מזיקים ואף נפגעות מהם, פרגולת אלומיניום אינה מהווה מקור למשיכת מזיקים.
  • עיצוב – אלומיניום הינו חומר אשר קל מאוד לעבוד איתו ולכן ישנה אפשרות לעצב אותו כמעט בכל דרך אפשרית. גם כאשר העיצוב הנבחר הינו דמוי עץ עדיין ניתן לבחור את הצבע, הצורה וסוג העץ הרצוי.
  • איטום ובידוד – לאלומיניום ישנה יכולת איטום גבוהה ולכן פרגולות עשויות אלומיניום יכולות לשמש אותנו לאורך כל השנה, ולא רק לתקופות חלקיות – בניגוד לפרגולות עץ שעיקר שימושן הוא בקיץ.

פרגולת אלומיניום דמוי עץ – הפרגולה שמתאימה לכם

פרגולות אלומיניום הן בעלות יתרונות רבים ולכן יכולות להתאים לכל בית. ובכל זאת לפני קבלת ההחלטה רצוי להתייעץ עם איש מקצוע אשר מכיר את כל פתרונות ההצללה הקיימים בשוק. זאת על מנת לדעת כי אכן הגעתם אל הבחירה הנכונה. ב-Magic window  תוכלו למצוא אנשי צוות מקצועיים בעלי ידע נרחב וניסיון רב כך שאם החלטתם לרכוש פתרון הצללה אנחנו הכתובת הנכונה עבורכם.

פרגולה אלומיניום דמוי עץ

פרגולה אלומיניום דמוי עץ

זה יהיה מדויק להגיד שאכן פרגולות אלומיניום דמוי עץ, הינן בחירה מושלמת ואלגנטית במיוחד בכדי להצל על הגינה והחצר של בתים רבים בארץ. אין שום ספק בכך, מי שאוהב את החיים ורוצה לנצל בצורה אופטימלית את זמן האיכות שלו ושל משפחתו מהגינה הפתוחה, יבחר בפרגולה העשויה אלומיניום. לחומר זה ישנם יתרונות רבים, הן מבחינת המראה והעיצוב והן מבחינת התחזוקה והעמידות. רוצים גם אתם להנות מהחצר שלכם לאורך כל ימות השנה? למה אתם מחכים? דרך חברת magic window חלונות קסומים, המשווקת מוצרים למרפסת ולחצרות, אתם תוכלו למצוא פרגולות אלומיניום שנראות ממש כמו עץ איכותי במחירים נוחים וברמה אחרת לגמרי.

איך בוחרים פרגולה מאלומיניום דמוי עץ

  • ראשית הגדירו מראש את התקציב שלכם. אולי ייתכן ולא יהיה לכם מספיק כסף בשביל לבנות בחצר שלכם פרגולה בגודל שאתם רוצים. התאימו את הגודל לפונקציונליות המרבית שאתם באמת צריכים.
  • למה דווקא מעץ? רהיטים ופריטים מעץ בעלי יופי ואסתטיקה יוקרתיים באופן ייחודי. אמנם, החיסרון הגדול בעץ הוא התחזוקה שלו. עץ יכול להתקלקל במהירות. לכן, אם אנו יוצרים מוצר עמיד כמו מאלומיניום באופן שהוא נראה כמו עץ, אנו למעשה נהנים משני העולמות גם יחד!
  • היתרונות של פרגולה מאלומיניום הן כדלהלן – האלומיניום הוא מצד אחד חומר גמיש וקל ביותר, ומצד שני הוא חזק ועמיד בצורה בלתי רגילה. רבים ממוצרי החצר והמרפסת בשנים האחרונות עשויים מאלומיניום שמגיע בשלל גווים, צורות, גדלים וגימורים יוקרתיים במיוחד.

פרגולה דמוי עץ –  איכות זה אנחנו

חברת חלונות קסומים magic window הינה חברת המומחית בייבוא, שיווק והתקנה של פרגולות ומוצרי בית וחצר רבים ואיכותיים במיוחד לבתים בישראל. מעוניינים לשפר את השהות שלכם בגינה? רוצים לשדרג את זמן האיכות שלכם עם הילדים בחצר? צרו עמנו קשר והתייעצו אתנו על האופציות העומדות ברשותכם בכל הנוגע לעיצוב החצר והבית. יש לנו שפע של מוצרי איכות להציע לכם. פרגולות אלומיניום דמוי עץ איכותי ומשובח תמצאו רק אצלנו. המחירים נוחים במיוחד, השירות מעולה, והמוצרים ברמה גבוהה במיוחד.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים

    Call Now Button