חמישה מוצרים חדשים שיעשו לכם נעים בחורף ובקיץ

הקיץ הישראלי קשה במיוחד, אבל עדיין עלול לשנות את שגרת החיים של רבים. כשהימים חמים, לא מעט אנשים נשארים צפונים בבית שלהם, מתנתקים מהעולם והופכים את החצר או המרפסת לסטטיסטיות בלבד. לא פעם, השינויים הלא כל כך מומלצים האלו בשגרת החיים נובעים פשוט מחוסר ידע לגבי המוצרים המתקדמים שנכנסו לשוק בשנים האחרונות ושעשויים לסייע לנו ,סוף לאבק ,רוחות וללכלוך במרפסת , ומרפסת משומשת לכל ימות השנה ,מוצרים המתאימים גם בכל לשימוש גם לחורף וגם לקיץ. כל המוצרים שלנו עם תקן לבטיחות ואיכות עולמית.

  1. פרגולת אלומיניום PVC חשמלית

פרגולת PVC חשמלית היא במידה רבה המילה האחרונה בתחום הפרגולות. פרגולות מהדגם הזה מתאימות לבנייני מגורים, לבתי קרקע, למסעדות, לבתי קפה ולמבנים אחרים. מבנה הפרגולה עשוי מאלומיניום צבוע בתנור, בעובי דופן של כ-3-2.5 מ"מ תלוי בגודל . הפרגולה כוללת P.V.C תלת שכבתי ורשת פחם איכותית משקל 850 גרם למ"ט עם הגנה מעכב בעירה תקן UV  אירופאי , כאשר הלקוח יכול לבחור בין דוגמאות או גוונים שונים. התפעול החשמלי של הפרגולה, הנעשה באמצעות מנוע Somfy עם שלט, מאפשר התאמה לתנאי מזג האוויר השונים. יתרון מרכזי הוא שהפרגולה עמידה גם במזג אוויר קשה וכוללת מרזב מובנה לאיסוף הגשמים. עוד תוכלו למצוא בה תאורת LED מובנת כל יח' 9 V.

  1. פרגולות רפרפות מאלומיניום חשמלי

מוצר חדיש נוסף הוא פרגולת אלומיניום רפרפות, המגיעה בשני דגמים: רפרפות נאספות או מתקפלות. מבנה הפרגולה עשוי אלומיניום צבוע בתנור, כאשר רוחב הרפרפת עומד על 32 ס"מ. לפרגולה מרזב היקפי או קדמי (בהתאם לדגם) במגוון צבעים, אפשרות להוספת תאורת לד בסגנונות שונים (צבעוני, אור יום ועוד) וגם אופציה להזמין פוליטלן מוקצף להוספת בידוד נגד חום או קור. פרגולת אלומיניום רפרפות מתאימה אף היא לבנייני מגורים, לבתי קרקע, לבתי קפה ולמסעדות, כאשר היא פונה במידה לא מבוטלת לאנשים בעלי טעם יוקרתי ואיכותי.

  1. חלון גיליוטינה מעקה

חלון גיליוטינה הוא אחד הדגמים החמים כיום בעולם החלונות. חלון מהסוג הזה נפתח או נסגר מעלה או מטה, באמצעות מנוע חשמלי Somfy המתופעל על ידי שלט. הוא עשוי מאלומיניום צבוע בתנור (דופן בעובי 2.5 מ"מ) וכולל זכוכיות מחוסמות בעובי 10-8 מ"מ על פי הצורך. חלון גיליוטינה מציע אטימות מלאה, וניתן להזמין אותו עם זכוכית בידודית. הוא אידיאלי לכל תנאי מזג האוויר ומתאים בעיקר לדירות גן, לדירות פנטהאוז, למסעדות ולבתי קפה.

  1. חלונות נאספים מתקפלים או וילון זכוכית

חלון פנורמי מתקפל ("נאסף") או וילון זכוכית – הוא מוצר הקיים אצלנו מעל 10 שנים ,שמקבל לאחרונה תשומת לב עצומה. חלון מהסוג הזה הוא קודם כל בטיחותי בבתים עם ילדים וניתן לקיפול ולפתיחה בקלות. כל אחת מכנפות הזכוכית מחוזקת באמצעות ארבעה גלגלים עם לגרים סגורים. החלון עשוי מאלומיניום צבוע בתנור (דופן בעובי 2.5 מ"מ) וכולל זכוכיות מחוסמות בגוונים שונים, בעובי 10-8 מ"מ, בהתאם לצורך. לחלון הפנורמי הנאסף ציפוי אוקולין, אשר יחד עם אטם ה-P.V.C השקוף מסייע ליצירת אטימות כמעט מוחלטת או אטמי מתכת . גם חלון זה מתאים לתנאי מזג אוויר קשים, וניתן לבחירה עם זכוכית בידודית. הוא אידיאלי עבור בנייני מגורים גבוהים, פרגולות, מסעדות ובתי קפה. ניתן  להוסיף וילון מתקפל להצללה מוצמד לחלון שגם מתקפל נקרא וילון פליסה איכותי עם תקן.

 

  1. וילון חשמלי זיפ חשמלי

וילון זיפ חשמלי הוא מוצר הצללה פונקציונלי, אופנתי ונוח לשימוש. הווילון, תוצרת צרפת, מכיל מנוע חשמלי Somfy ועשוי מאלומיניום צבוע בתנור ומבד תוצרת Ferrari. וילון זיפ חשמלי מספק הצללה טובה, יחד עם עמידות גבוהה בכל תנאי האקלים: הן רוחות חזקות של עד 120 קמ"ש בחורף, והן שמש בעלת קרינת UV חזקה בחודשי הקיץ. הבד האיכותי משפר את האוורור ומונע בנוסף כניסת חרקים למבנה. הווילון מתאים במידה רבה לבנייני מגורים, לבתי קרקע, למסעדות ולבתי קפה.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים

    Call Now Button